Kundeservice

Vi er her for deg før, under og etter kjøpet. Nedenfor finner du informasjon om hvordan du kan komme i kontakt med oss.

Før du tar kontakt, anbefaler vi at du sjekker Spørsmål og svar-siden. Der har vi samlet de vanligste spørsmålene, så kanskje finner du det du lurer på med en gang.

Hvis du har spørsmål om retur, bytte eller reklamasjon, finner du fullstendig informasjon og instruksjoner her.

For spørsmål om betaling eller faktura, ber vi deg kontakte Walley via www.walley.no. Gjelder det et tidligere kjøp gjennom Klarna, kan du finne hjelp hos Klarna kundeservice.

Finner du ikke det du leter etter? Du er alltid velkommen til å kontakte oss via chatboten vår Patrick. Han er tilgjengelig hele døgnet og hjelper deg gjerne. Hvis han ikke kan løse saken, sender han den videre til kundeservice, som følger opp på e-post.

Vi er tilgjengelige i kontortiden på hverdager og sørger for å svare deg innen 24 timer.