Retur, byte og klager

Angrerett og åpent kjøp - Alltid 30 dager

Hos PhoneLife har du alltid rett til å heve ditt kjøp i 30 dager fra den dagen du mottar varene. Du kan altså, uten å oppgi årsak, returnere produktet til oss og få pengene tilbake Dette forutsetter at produktet og produktemballasjen er intakt og hel, dvs. ikke brukt eller skadet på noe vis, og at all emballasje og etiketter er uskadet. Hvis varene på noen måte er forandret av kunde, har PhoneLife rett til å trekke fra et beløp tilsvarende varens verdiendring i forhold til varens opprinnelige verdi på returberløpet. Som kunde er du ansvarlig for returforsendelsen når du benytter deg av angreretten.

Produkter og produktkategorier som av hygieniske årsaker er unntatt angrerettloven dersom forseglingen er brutt:
- Alle typer øreplugger (dvs. øretelefoner som settes inn i øret)
- Lignende eller sammenlignbare produkter som de nevnt over

Send din retur godt innpakket til:

Phonelife c/o Granada AS
Sørliveien 118
1788 Halden
Norge

Obs! Retur kan bare gjøres med Bring. Andre forsendelsesmetoder blir ikke varslet til oss, og din retur risikerer å bli returnert til deg.

Legg ved bestillingsnummer og navn i pakken for at vi raskt skal kunne behandle den. Vi vil varsle deg via e-post når vi har håndtert returen. Vi refunderer deg via betalingsmetoden du brukte til betaling så snart returen er behandlet. Returen håndteres innen 14 dager etter ankomst til vår returpartner.


Bytt til et annet produkt

Er du ikke fornøyd med kjøpet ditt eller ble det feil modell? Ingen problem. Bestill først ønsket produkt i nettbutikken, så sender vi det så raskt som mulig. Følg deretter instruksjonene for å returnere bestillingen som beskrevet ovenfor.


Klager

Har du fått et defekt produkt eller feillevering? Ta kontakt med support.no@phonelife.com så snart som mulig, og vi vil hjelpe deg. Send et bilde av skaden for raskest mulig håndtering av saken. Ved godkjent klage eller feilsøking står vi selvfølgelig for returforsendelsen.

Reklamasjonsretten og garantien på produktene gjelder om disse er feilprodusert eller ikke fungerer som beregnet. Skader forårsaket av bruk eller montering, slitasje, feil påsatt skjermbeskytter eller lignende, dekkes ikke av reklamasjonsretten.

Reklamasjoner på produkter fra Copter og Zagg InvisibleShield rettes direkte til de i henhold til deres livstidsgaranti. For vilkår og reklamasjoner på produkter fra Copter, gå til denne siden: https://bit.ly/2PkVQSQ. For vilkår og reklamasjoner på produkter fra Zagg, gå til denne siden: https://bit.ly/2ID5q21.

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer